Artículos científicos
√ Psychology & Marketing - Noviembre 2023 |
||
|
Título: The impact of corporate social responsibility on consumer brand engagement and purchase intention at fashion retailers |
|
√ Management Decision - Noviembre 2023 |
||
|
Título: Purchase intention of fashion brand retailers: a journey through consumer engagement and happiness |
|
√ Journal of Business Research - Feberero 2023 |
||
Título: Strategic orientation towards digitization to improve supermarket loyalty in an omnichannel context |
||
√ Journal of Tourism and Heritage Research - Febrero 2023 | ||
Título: TODO ESTÁ EN MADRID: una guía digital georreferenciada y agregador de comercio online de todo el comercio, hostelería y servicios de Madrid |
√ Journal of Tourism and Heritage Research- Marzo 2022 | |
Título: Patrimonio comercial de los centros históricos. El caso de los comercios centenarios de Madrid, como estrategia para mantener los valores culturales en los barrios históricos | |
√ Technological Forecasting and Social Change– Febrero 2022 | |
Título: Word of mouth and digitalization in small retailers: Tradition, authenticity, and change |
|
√ Distribución y Consumo - Diciembre 2021 | |
Título: Equilibrio entre autenticidad y digitalización en el pequeño comercio. El caso del Barrio de Las Letras de Madrid |